Jump to content

Optimusprime3605

Supporting Member
  • Content Count

    620
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Optimusprime3605 last won the day on June 5

Optimusprime3605 had the most liked content!

Community Reputation

390 Excellent

About Optimusprime3605

  • Rank
    Toad Fish

core_pfieldgroups_99

  • Location
    battle ground

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Optimusprime3605

    Chaeto/Macro share

    Yes, just sent ya a pm... Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  2. Optimusprime3605

    tapatalk slow to load

    Same here... Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  3. Yup, I concur... Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  4. Optimusprime3605

    tapatalk slow to load

    Same, as of this morning... Like Daniel mentioned, it spins its wheels for approximately 30 secs before all is loaded. Used to be quite fast before... Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  5. Optimusprime3605

    Neptune's Coral close out sale

    As some of you may already know, Neptune's Coral is closing its door and must liquidate all corals and fish and dry goods and equipment!! Just left the shop and walked out with a large styrofoam box, just about filled, well, not really, but you know what I mean. Don't miss out on great deals! Most things are more than 50% off. Everything must go by Saturday! Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  6. Optimusprime3605

    Holly's August Amazingly Awesome $10 Frag Sale

    Oh sh!t! It was supposed to be next week, so I thought...dang it! I'm sure everyone had a great time! Who wouldn't...free adult beverages, freshly baked cookies and great corals with rock bottom prices! Also, of course, you can't beat the comaradarie amongst reefers! I'll be there for the next one...[emoji39] Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  7. Optimusprime3605

    Official CNC Zoanthid Grow Out Thread

    Shame on me for not posting in time. Was gonna post before leaving town on Friday morning but forgot. Anywho, started with 8 ended with 12. Great job, everyone! Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  8. Optimusprime3605

    150 Cube tank stand canopy

    36x36x24? Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  9. Optimusprime3605

    Berghia Nudibranch

    Same... Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  10. Optimusprime3605

    He's in!!! Yeah.. successful introduction of the sohal.

    No worries, just lmk, I gotcha... Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  11. Optimusprime3605

    He's in!!! Yeah.. successful introduction of the sohal.

    Bummer, Brian, that sucks. So notorious for ich, tangs are. As, someone mentioned, it might be just as easy to just throw them in. If they're gonna get it, they're gonna get it... Sorry man. Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  12. Optimusprime3605

    He's in!!! Yeah.. successful introduction of the sohal.

    I've felt that pain before. Sorry, my friend, but I do have some simple sps that I can throw at ya, if you'd like...sour apples, german blues, acros etc, etc...lmk Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  13. Optimusprime3605

    Out-of-hobby garage sale - Saturday July 14

    Yup, almost... Hahaha Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  14. Optimusprime3605

    Out-of-hobby garage sale - Saturday July 14

    What's the skimmer rated for? Does the pump need replacing soon? Sent from my Pixel XL using Tapatalk
  15. Optimusprime3605

    New pick up...

    Thanks Brando! Sent from my Pixel XL using Tapatalk
×